Akcja BMW z wymianą modułu EGR

W ostatnim czasie coraz głośniej jest o akcji serwisowej BMW. Zarówno w prasie i mediach motoryzacyjnych, jak i w głównym obiegu informacji. Ponadto internauci, jak zwykle zresztą w takim w przypadku- bardzo aktywnie komentują temat w mediach społecznościowych czy też na różnego rodzaju grupach dyskusyjnych. W takim wypadku nietrudno o plotki czy jawne zniekształcenie stanu faktycznego i informacji na temat tego co się wydarzyło naprawdę. Warto w takim razie usystematyzować wiedzę i zweryfikować źródła.

Co się stało w samochodach marki BMW?

Wszystko zaczęło się od przypadków awarii zaobserwowanych na rynku południowokoreańskim. W niektórych modelach samochodu z określonych roczników doszło do awarii systemu recyrkulacji spalin EGR. Z jego chłodnicy wyciekał glikol, co prowadziło do podwyższenia temperatury, co zaś w skrajnych przypadkach prowadziło nawet do samozapłonu. Całe szczęście, w wyniku awarii nikt nie ucierpiał. Producent samochodów marki BMW zareagował błyskawicznie chcąc jak najszybciej wyjaśnić całą sprawę i zapobiec potencjalnym, przykrym konsekwencjom usterki.

Akcja serwisowa BMW

W konsekwencji wyżej opisanych wypadków BMW zdecydowało się na przeprowadzenie wielkiej akcji serwisowej, która swym zasięgiem obejmie kilkaset tysięcy potencjalnie zagrożonych samochodów na kilku kontynentach. W samej Polsce ma zostać zbadanych kilkanaście tysięcy modeli samochodów. Ten rozmach świadczy o odpowiedzialnym podejściu producenta do klientów marki.

W przypadku, gdy nasz samochód znajduje się w grupie ryzyka, zgłaszamy się na bezpłatną diagnozę do autoryzowanego serwisu, a w razie  wykrycia wadliwej części dzięki akcja serwisowa BMW EGR możemy ją bezpłatnie wymienić na zupełnie sprawną. Jeśli jest taka konieczność BMW  stara się zapewnić samochody zastępcze dla swoich klientów, którzy musieli zostawić samochody w warsztacie że względu na wymianę wadliwej części. BMW wysyła wezwania na akcję serwisową, ponadto na stronie internetowej lub w salonie, gdzie kupiliśmy nasz samochód możemy się dowiedzieć czy auto znajduje się w grupie ryzyka- kwalifikując się tym samym do diagnozy w serwisie.

Akcja i reakcja

W opinii wielu klientów i internautów, akcja serwisowa BMW EGR to bardzo dobry przykład odpowiedzialnego podejścia do klientów i biznesu. Profilaktyka i zapobieganie potencjalnie szkodliwym sytuacjom jest sytuacją znaczenie lepszą od naprawiania szkód, które zaistniały w związku z wystąpieniem awarii wadliwej części.

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.