Gadżety reklamowe - czym firma może przyciągnąć klienta?

Mateusz Nowak
10.12.2019

Zwykło się kiedyś mawiać, że reklama jest dźwignią handlu. Nie sposób temu zaprzeczyć, ponieważ odpowiednia promocja potrafi zdziałać cuda. Nawet z mało, wydawać by się mogło, przydatnego drobiazgu może uczynić bestseller w sprzedaży. Czasami celem firmy jest dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Wspomagająco stosuje się również różnego rodzaju gadżety reklamowe. Jaka jest ich rola? Co firma zyskuje dzięki gadżetom promocyjnym? Jakie są popularne akcesoria reklamujące firmę?

W jakim celu produkowane są gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe mają za zadanie dotrzeć do jak największej grupy klientów, dlatego rozdawane są w wielu miejscach jak ulice, festyny, centra handlowe. Gadżety mogą być w jakiś sposób związane z prowadzoną działalnością, ale wiele firm nie przykłada do tego dużej wagi. Produkowane akcesoria używane na co dzień przez klienta cały czas mają mu przypominać o firmie. Istotne jest, aby projekt był estetyczny, a logo dobrze widoczne.

Mimo że coraz więcej firm skupiło się na reklamie internetowej, gadżety reklamowe nadal stanowią doskonały element kreowania wizerunku firmy oraz budują pozytywną relację z otoczeniem. Akcesoria reklamowe mogą stanowić miły upominek dla klienta, stąd warto z nich korzystać.

Korzyści płynące z upominków reklamowych

Wiele firm nie wyobraża sobie uczestnictwa w targach branżowych i różnego rodzaju miejscach promujących markę i produkty bez korzystania z gadżetów reklamowych. Wręczenie miłego upominku skraca dystans między przedsiębiorstwem, a potencjalnym klientem i może stać się pretekstem do rozpoczęcia rozmowy. Ponadto otrzymanie upominku pozytywnie wpływa na dalszy przebieg relacji, wzmacnia więź, prowadząc niejednokrotnie do sprzedaży.

Popularne gadżety reklamowe

W niemal każdym biurze potrzebne są długopisy czy kalendarze, a jeśli w dodatku można za ich pomocą reklamować swój produkt, to wiele firm z tego korzysta. Można oferować klientom różnego rodzaju akcesoria biurowe jak długopisy, notesy, kalendarze, a także ładowarki USB. Są to akcesoria, które są praktycznie codziennie używane nie tylko w miejscu pracy, dlatego są dobrym sposobem na promocję przedsiębiorstwa.

W dobie coraz wyższej świadomości społeczeństwa zastąpienie reklamówek ekologicznymi torbami bawełnianymi jest doskonałym kierunkiem dla wielu firm, chcących promować swoje produkty. Lekka, wytrzymała torba buduje pozytywny wizerunek firmy w oczach klientów, którzy są bardziej skłonni wspierać jej działalność. Na torbie nanosi się logo firmy, ciekawe rysunki zwracające uwagę. Klient używając torbę podczas codziennych zakupów, stale pogłębia swoją więź z firmą, a marka staje się mu bliska.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Gift More zajmującą się produkcją toreb bawełnianych.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie