Pęknięta szybka, niedziałający prawidłowo głośnik czy zamglony obraz w aparacie - to tylko niektóre problemy, z jakimi do serwisu Apple zgłaszają się klienci. Wielu z nas zastanawia się, czy naprawa rzeczywiście jest konieczna, a może warto z nią zaczekać? Kiedy właściwie należy się zgłosić po pomoc do specjalistów?
Problemy z iPhonem czy Macbookiem mogą pojawić się na każdym etapie użytkowania. Niektóre z nich należą do grupy tak zwanych standardowych - wśród nich można wymienić pękniętą szybkę, niedziałający aparat czy niemożność ponownego uruchomienia telefonu po jego wyłączeniu. Inne pojawiają się sporadycznie, lecz także utrudniają codzienne korzystanie z urządzenia. Dlatego też nie warto czekać, licząc na to, że problem rozwiąże się sam. Najczęściej bowiem potrzebna jest ingerencja eksperta, który posiada odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie zawodowe w zakresie naprawy sprzętu marki Apple. Serwis iPhone zatrudnia wyłącznie wykwalifikowanych specjalistów, którzy pomogą nam pozbyć się kłopotu w stosunkowo krótkim czasie. Najlepiej więc udać się do punktu obsługi klienta od razu po zauważeniu problemu. Dalsze użytkowanie sprzętu może bowiem powodować pogłębianie usterki, a w efekcie nawet jego całkowite zniszczenie.
W przypadku drobnych usterek, wynikających z niedbałości, często próbujemy naprawić sprzęt na własną rękę. W internecie dostępnych jest sporo porad dotyczących tego, jak postępować na przykład z zalanym urządzeniem. Niemniej jednak należy pamiętać, że działając samodzielnie, możemy sobie jeszcze bardziej zaszkodzić. Niestety, powszechnie dostępne porady nie zawsze okazują się praktyczne w kontekście sprzętu marki Apple. Ponadto producent nie podejmie się naprawy w ramach obowiązującej gwarancji, jeśli sami doprowadzimy do jeszcze większego zniszczenia sprzętu. Podobnie jest w przypadku ubezpieczyciela, jeśli oczywiście wykupiliśmy dodatkową polisę.
Jak już wiadomo, urządzenia marki Apple należy oddać do naprawy niemalże niezwłocznie po zauważeniu usterki. Umożliwia to szybkie podjęcie działań, nie ryzykujemy też pogłębienia stopnia awarii. Do serwisu Apple możemy udać się w godzinach otwarcia - na wizytę nie trzeba się wcześniej umawiać. Specjalista wstępnie zapozna się ze specyfiką problemu oraz wyjaśni, jak długo potrwa naprawa i jak właściwie będzie przebiegać. Szybkie zgłoszenie usterki ma szczególne znaczenie w przypadku, gdy wciąż obejmuje nas gwarancja bądź dodatkowo ubezpieczyliśmy sprzęt.
Artykuł partnera.