Kreatywna promocja firmowego wizerunku

Krzysztof Jagielski
29.10.2019

Zastanawialiście się kiedyś nad reklamą w kalendarzach? To bardzo prosty i efektywny sposób na skuteczną promocję firmy. Dlaczego warto postawić na promocję wizerunku firmy w kalendarzach? Mamy nadzieję, że przekonacie się do tej formy reklamy po przeczytaniu kolejnych akapitów.

Kalendarze biurkowe ­pomysł na kreatywną promocję wizerunku

Zastanawialiście się kiedyś nad reklamą w kalendarzach? To bardzo prosty i elegancki sposób na skuteczną promocję firmy. Dlaczego warto postawić na promocję wizerunku firmy w kalendarzach? Mamy nadzieję, że przekonacie się do tej formy reklamy po przeczytaniu kolejnych akapitów.

Elegancka, oryginalna forma reklamowa

W codziennym życiu chętnie korzystamy z kalendarzy, nie tylko tych na ekranie komputera. Często sięgamy po kalendarze biurkowe by zaznaczyć ważne wydarzenie czy w momencie, kiedy potrzebujemy zapisać coś na szybko. Dzięki temu, że kalendarze biurkowe czy piramidkowe są kompaktowe, zmieszczą się na każdym biurku. Są niezbędne do odhaczania ważnych terminów, spotkań biznesowych czy urodzin. Kalendarz listkowy świetnie sprawdzi się jako wkładka do portfela czy zakładka do książki.

W jaki sposób wkomponować reklamę w kalendarze biurkowe, by nie była nachalna? Można spróbować wykorzystać delikatny znak wodny, przedstawiający logo firmy lub coś, co się z nią kojarzy np. najlepiej sprzedawany produkt, czy zdjęcia prestiżowych nieruchomości. Opcji do wyrobu jest naprawdę wiele. Waszym zadaniem jest wybrać taką, która skutecznie poprawi rozpoznawalność Waszej firmy i pozwoli nawiązać nowe relacje biznesowe.

Jaki kalendarz będzie najlepszy?

Choć do najczęściej wybieranych przez klientów kalendarzy należą kalendarze ścienne, warto przełamać tradycję i postawić na małą-wielką formę – kalendarz biurkowy. Chociaż wydaje się, że większy format (kalendarz trójdzielny) pozwoli na wykorzystanie większej powierzchni reklamowej, takie rozwiązanie nie sprawdzi się w każdej grupie docelowej. Zanim zdecydujecie się na kalendarz ścienny czy biurkowy, warto przeanalizować sobie grupę zainteresowanych odbiorców. Przykłady kalendarzy, które możecie znaleźć w naszej ofercie, znajdują się pod adresem: https://piga.pl/.

Wersja mini czy maxi?

W zależności od Waszej wybranej grupy docelowej możecie oszacować czy bardziej opłacalna marketingowo będzie wersja mini czy standardowa, obejmująca kalendarze ścienne. Być może w Waszym przypadku najlepiej sprawdzą się kalendarze listkowe?

Inwestując w taką formę reklamy należy pamiętać, że klienci będą korzystali z kalendarzy przez cały rok, dlatego wszystkie szczegóły dotyczące designu, wielkości znaku wodnego czy czcionek powinny być ustalone dużo wcześniej niż podczas realizacji pierwszego zlecenia na drukowane kalendarze. To my decydujemy o tym w jaki sposób nas widzą. A jak nas widzą, tak o nas piszą. Sprawcie, by o Was pisali przede wszystkim dobrze.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie