„Max Express” Sp. z o.o. od 1 lipca wprowadza Etyczny Kodeks Relacji z Klientami

Andrzej Winnicki
24.06.2022

W celu zwiększenia społecznej i wewnątrzkorporacyjnej odpowiedzialności, a także wzmocnienia zaufania klientów i konsumentów, „Max Express” Sp. z o.o. od 1 lipca 2022 r. wprowadza "Etyczny Kodeks Relacji z Klientami Max Express."

Max Express

Według służby prasowej firmy, dokument ten wzmocni rolę spółki jako dostawcy wysokiej jakości usług finansowych w relacjach z klientami.

Kodeks określa etyczne i praktyczne zasady oraz normy postępowania firmy w stosunku do klientów i konsumentów jej usług. Dokument zostanie opublikowany na stronie internetowej firmy.

Pani Meri Dzhangveladze, dyrektor generalny Max Express Sp. z o.o., zauważyła: “Firma zawsze dąży do poprawy poziomu swoich usług. Kodeks został opracowany zgodnie z wymogami Narodowego Banku Gruzji i pozwoli z jednej strony zwiększyć odpowiedzialność pracowników firmy w relacjach z klientami. A z drugiej strony, kodeks pozwoli klientom doświadczyć jeszcze lepszej obsługi.”

Max Express to nie bankowa instytucja finansowa Gruzji, licencjonowana przez Narodowy Bank Gruzji jako dostawca usług płatniczych nr 0078-2904 z dnia 3 sierpnia 2018 r. Firma świadczy usługi przekazów pieniężnych dla klientów zagranicznych i lokalnych.

Max Express była licencjonowana przez Narodowy Bank Gruzji jako dostawca usług płatniczych, od tego czasu firma zaczęła działać i oferować usługi zgodnie z normami ustawodawstwa Gruzji.

Przypominamy, że na początku 2020 roku „Max Express” Sp. z o.o. wprowadziła system identyfikacji TransGuard, działający w standardzie BLS (Black List Screening), dla większego bezpieczeństwa pieniędzy klientów.

Informacja prasowa

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Na naszej stronie korzystamy z plików cookies w celu spersonalizowania reklam, więcej informacji.