Obsługa Facebooka firmowego – dlaczego warto to zlecić?

Andrzej Winnicki
01.11.2022

Prowadzenie profilu na Facebooku to istotny elementem strategii biznesowej. Wręcz obowiązek wśród przedsiębiorców, którzy chcą prężnie rozwijać swoją działalność. Jak wynika z badania Mediapanel, w styczniu bieżącego roku, Facebooka odwiedziło niemal 27 milionów polskich użytkowników. Czyli ponad 88% wszystkich internautów w kraju. Każda z tych osób jest Twoim potencjalnym klientem, więc warto ten potencjał wykorzystać i dobrze prowadzić firmowy fanpage! Nie wiesz, w jaki sposób promować swój biznes w mediach społecznościowych? Zastanawiasz się, czy zlecić to zadanie specjalistom? W dzisiejszym artykule przedstawimy Ci zalety takiego rozwiązania!

Zlecenie obsługi profilu firmowego się opłaca!

Prowadzenie profilu firmowego wbrew pozorom nie jest łatwym zadaniem, szczególnie wtedy, gdy nie mamy na to zbyt wiele czasu i gdy nasza branża w ogóle nie jest powiązana z marketingiem. Zastanawiasz się, na co możesz liczyć zlecając fanpage Twojej firmy? Pozwól, że przedstawimy Ci, co zyskasz, gdy oddelegujesz swoje konta w social mediach.

Zaoszczędzisz czas i pieniądze

Prowadzenie fanpage nie ogranicza się wyłącznie do dodawania postów w serwisach społecznościowych. Składa się na to dużo więcej pracy niż można by sądzić. Profesjonalne prowadzenie konta firmowego to godziny spędzone na planowaniu postów, tworzeniu grafik, angażującego contentu i budowania więzi z odbiorcami, choćby poprzez odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania. Dochodzi do tego tworzenie kampanii reklamowych, z czym przeciętny odbiorca ma największy problem. Jak wiemy, skuteczna reklama = wzrost sprzedaży. Jednak, aby stworzyć skuteczną reklamę, należy poświęcić na to wiele godzin nauki, a i tak początkowo efekty są niezadowalające. Firmy zewnętrzne, takie jak agencje specjalizują się w takich czynnościach. Wiedzą, co zrobić, aby przyciągnąć potencjalnych klientów, którzy do tej pory byli nieosiągalni. Dzięki takim działaniom oszczędzamy czas, który obecnie jest na wagę złota, i pieniądze, bo w końcu nie przepalamy budżetów na nieudane kampanie, a liczymy ilość nowych zamówień lub maili od klientów.

Nie musisz śledzić trendów ani zmian

Profesjonalna obsługa Facebooka w dużej mierze skupia się na ciągłym sprawdzaniu trendów, czy takich formalności, jak — zmiany w regulaminie lub nowe rozmiary grafik. Media społecznościowe bardzo szybko się rozwijają i to, co było trendem dwa tygodnie temu, dzisiaj już może być bez znaczenia. Osoby niezwiązane z branżą marketingową mogą mieć niemały problem ze znalezieniem takich informacji i nadążaniem za nimi. Reakcje na wszelkie zmiany muszą być szybkie, a w prowadzeniu działalności jest wiele ważniejszy aspektów niż żmudne śledzenie social mediów. Natomiast agencje marketingowe wszystkie nowości wychwytują przy porannej kawie, bo właśnie na tym skupia się ich praca. Dlatego prowadzony profil firmowy przez agencję to gwarancja świeżości treści, które pomogą przyciągnąć nowych klientów, a także dopracowane materiały graficzne.

Co to są płatne media społecznościowe?

Płatne media społecznościowe to metoda wyświetlania reklam lub sponsorowanych komunikatów marketingowych na popularnych platformach społecznościowych i skierowana do określonej grupy odbiorców.

Reklamy typu pay-per-click, treści brandowane lub tworzone przez influencerów oraz reklamy displayowe to przykłady płatnych mediów społecznościowych. Poznasz płatną reklamę w mediach społecznościowych, gdy zobaczysz ją opartą na tagu „sponsorowane” lub „promowane” w pobliżu postu.

Każdy kanał mediów społecznościowych jest inny. Twitter oferuje krótkie treści, Instagram skupia się głównie na treściach wizualnych, Facebook ma swój własny rynek dla entuzjastów zakupów, a LinkedIn jest domem profesjonalistów networkingowych.

W związku z tym płatne social media na każdej platformie różnią się i powinny, w zależności od kampanii i odbiorców. Warto pamiętać, że używając słowa kluczowe nasze zapytanie i wyniki mogą być róże w zależności od platformy.

Profil firmowy na Facebooku - zleć to agencji social media

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, na pewno zdajesz sobie sprawę, o jak wiele rzeczy musisz zadbać i ile zabierają Ci one czasu w ciągu dnia. Prowadzenie Twojej firmy to z pewnością niejedyna rzecz, którą chcesz robić w życiu. W końcu, po pracy są znajomi, rodzina, a nawet ukochane hobby, któremu też chcemy poświęcać swój czas. Dlatego na pewnym etapie musimy nauczyć się oddelegowywać niektóre zadania osobom, które znają się na tym lepiej niż my, zamiast robić wszystko samemu i po łebkach, bo brakuje nam energii na kolejne zadania. Właśnie jednym z takich zadań jest zlecenie strony firmowej. Systematyczne i interesujące treści z odpowiednią oprawą wizualną, które przygotuje dla Ciebie agencja marketingowa sprawią, że Twoje konto firmowe poszybuje w górę. Jeśli tego właśnie oczekujesz, zwróć się do nas! Agencja Rise Up zapewni Ci fachowe doradztwo, które sprawi, że wielu użytkowników Facebooka zwróci uwagę na Twoją firmę.

Komunikat prasowy

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie