Modern Warfare 2 pobije wszystkie rekordy

Mariusz Siwko
06.09.2015

Call of Duty Modern Warfare 2 miałoby aspirować nie tylko do tytułu najlepiej sprzedającej się gry wszech czasów, ale również stanąć w szranki z popularnymi programami telewizyjnymi, filmami na DVD i innymi rodzajami elektronicznej rozrywki, jak mówi Activision.

 
Simon Wells, który zarządza tą marką, podchodzi dość optymistycznie do przyszłych wyników tej gry. W trakcie rozmowy z portalem MCVuk.com, oprócz tych zapowiedzi, mówi między innymi o planowanej kampanii reklamowej.

„Mocno wierzymy w potencjał naszej marki na osiągnięcie pierwszego miejsca spośród całej branży rozrywkowej. Call of Duty konkuruje z branżą poza grami komputerowymi. [...] Obecnie planujemy dostarczyć jedną z największych kampanii reklamowych tego roku”.

 Call of Duty jest znaną serią wojennych strzelanek z pierwszej perspektywy osadzonych w czasie drugiej wojny światowej. Modern Warfare, najnowsza część serii, przeniosła czas gry do współczesności. Premiera kontynuacji tej gry już w listopadzie
Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie