Multiplayer MW2Ł Bronie

Remigisz Szulc
06.09.2015

    * Pistolety:
          o USP .45
          o M9
          o Desert Eagle
          o Magnum .44
          o Colt 1911 (tylko singleplayer)

    * Strzelby:
          o SPAS12
          o AA12
          o Striker
          o Ranger
          o M1014
          o Winchester 1887
          o W1200 (tylko singleplayer)

    * Pistolety maszynowe (jako broń dodatkowa):
          o G18
          o PP2000
          o M93 Raffica
          o TMP

    * Wyrzutnie
          o AT4-HS
          o Kolos
          o Stinger
          o Javelin
          o RPG-7

    * Karabiny szturmowe:
          o M4A1
          o FAMAS
          o SCAR-H
          o TAR21
          o FAL
          o M16A4
          o ACR
          o F2000
          o AK-47

    * Pistolety maszynowe (jako broń główna):
          o MP5K
          o UMP45
          o Vector
          o P90
          o Mini Uzi

    * Lekkie Karabiny Maszynowe:
          o L86
          o RPD
          o MG4
          o Steyr AUG HBAR
          o M240

    * Karabiny Snajperskie:
          o Intervention
          o Barrett kal.50
          o WA2000
          o M21 EBR (w multiplayer M21 EBR)
          o SVD Dragunow (tylko singleplayer)

    * Inne
          o C4
          o Tarcza
          o Nóż Zwykły i do rzucania

Claymore Mina przeciwpiechotna

    * Atuty
          o Atuty 1
                + Maraton (niewyczerpany sprint)
                + Kieszonkowiec (szybsze przeładowanie)(poziom PRO + szybsze celowanie)
                + Padlinożerca (pełne uzupełnienie zapasów od martwego przeciwnika)(poziom PRO + dodatkowe magazynki)
                + Gadżet (dwa dodatki do broni głównej)(poziom PRO + dwa dodatki do broni zapasowej)
                + Jednoosobowa Armia (zmiana klasy w dowolnym momencie)(zastępuje broń zapasową)
          o Atuty 2
                + Moc Obalająca (większe obrażenia od pocisków)(poziom PRO + większe uszkodzenia zadawane pojazdom wroga)
                + Waga Lekka (szybsze poruszanie)(poziom PRO + szybszy atak wręcz)
                + Bezkompromisowy (serie ofiar wymagają 1 ofiary mniej)(poziom PRO + serie zgonów wymagają 1 zgonu mniej)
                + Zimnokrwisty (niewidzialny dla BSP, wsparcia powietrznego, działek strażniczych i w termowizji)
                + Bliskie Zagrożenie (wybuchy powodują większe uszkodzenia)
          o Atuty 3
                + Komandos (większy zasięg walki wręcz)(poziom PRO + upadki bez obrażeń)
                + Pewne Celowanie (lepsza celność strzałów z biodra)(poziom PRO + dłuższe wstrzymanie oddechu)
                + Zakłócanie (zakłócanie radaru wroga w pobliżu twojej pozycji)
                + Ninja (niewidzialny dla czujników pulsu)
                + Raport Sytuacyjny (wyszukiwanie wrogich ładunków wybuchowych i desantów taktycznych)
                + Ostatni Bastion (wyjmij pistolet zanim umrzesz)

    * Seria Zgonów
          o Naśladowca (4 zgony/ 0 ofiar)(skopiuj klasę zabójcy podczas kamery śmierci)
          o Środek Przeciwbólowy (3 zgony/ 0 ofiar)(dodatkowe zdrowie po odrodzeniu)
          o Męczeństwo (4 zgony/ 0 ofiar)(po śmierci upuszczasz odbezpieczony granat)
          o Finałowy Bastion (4 zgony/ 0 ofiar)(tak jak Ostatni Bastion lecz korzystasz z całego ekwipunku, jeśli przez 20 sekund nikt cie nie zabije dostajesz drugą szansę)

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie