* Pistolety:
o USP .45
o M9
o Desert Eagle
o Magnum .44
o Colt 1911 (tylko singleplayer)
* Strzelby:
o SPAS12
o AA12
o Striker
o Ranger
o M1014
o Winchester 1887
o W1200 (tylko singleplayer)
* Pistolety maszynowe (jako broń dodatkowa):
o G18
o PP2000
o M93 Raffica
o TMP
* Wyrzutnie
o AT4-HS
o Kolos
o Stinger
o Javelin
o RPG-7
* Karabiny szturmowe:
o M4A1
o FAMAS
o SCAR-H
o TAR21
o FAL
o M16A4
o ACR
o F2000
o AK-47
* Pistolety maszynowe (jako broń główna):
o MP5K
o UMP45
o Vector
o P90
o Mini Uzi
* Lekkie Karabiny Maszynowe:
o L86
o RPD
o MG4
o Steyr AUG HBAR
o M240
* Karabiny Snajperskie:
o Intervention
o Barrett kal.50
o WA2000
o M21 EBR (w multiplayer M21 EBR)
o SVD Dragunow (tylko singleplayer)
* Inne
o C4
o Tarcza
o Nóż Zwykły i do rzucania
Claymore Mina przeciwpiechotna
* Atuty
o Atuty 1
+ Maraton (niewyczerpany sprint)
+ Kieszonkowiec (szybsze przeładowanie)(poziom PRO + szybsze celowanie)
+ Padlinożerca (pełne uzupełnienie zapasów od martwego przeciwnika)(poziom PRO + dodatkowe magazynki)
+ Gadżet (dwa dodatki do broni głównej)(poziom PRO + dwa dodatki do broni zapasowej)
+ Jednoosobowa Armia (zmiana klasy w dowolnym momencie)(zastępuje broń zapasową)
o Atuty 2
+ Moc Obalająca (większe obrażenia od pocisków)(poziom PRO + większe uszkodzenia zadawane pojazdom wroga)
+ Waga Lekka (szybsze poruszanie)(poziom PRO + szybszy atak wręcz)
+ Bezkompromisowy (serie ofiar wymagają 1 ofiary mniej)(poziom PRO + serie zgonów wymagają 1 zgonu mniej)
+ Zimnokrwisty (niewidzialny dla BSP, wsparcia powietrznego, działek strażniczych i w termowizji)
+ Bliskie Zagrożenie (wybuchy powodują większe uszkodzenia)
o Atuty 3
+ Komandos (większy zasięg walki wręcz)(poziom PRO + upadki bez obrażeń)
+ Pewne Celowanie (lepsza celność strzałów z biodra)(poziom PRO + dłuższe wstrzymanie oddechu)
+ Zakłócanie (zakłócanie radaru wroga w pobliżu twojej pozycji)
+ Ninja (niewidzialny dla czujników pulsu)
+ Raport Sytuacyjny (wyszukiwanie wrogich ładunków wybuchowych i desantów taktycznych)
+ Ostatni Bastion (wyjmij pistolet zanim umrzesz)
* Seria Zgonów
o Naśladowca (4 zgony/ 0 ofiar)(skopiuj klasę zabójcy podczas kamery śmierci)
o Środek Przeciwbólowy (3 zgony/ 0 ofiar)(dodatkowe zdrowie po odrodzeniu)
o Męczeństwo (4 zgony/ 0 ofiar)(po śmierci upuszczasz odbezpieczony granat)
o Finałowy Bastion (4 zgony/ 0 ofiar)(tak jak Ostatni Bastion lecz korzystasz z całego ekwipunku, jeśli przez 20 sekund nikt cie nie zabije dostajesz drugą szansę)