Druk kalendarzy firmowych – dlaczego warto?

Maciej Piwowski
05.01.2022

Kalendarze należą do grupy najbardziej lubianych upominków. Grono firm na przełomie listopada i grudnia rozpoczyna poszukiwania firm zajmujących się projektowaniem oraz realizacją spersonalizowanych kalendarzy dla firm. Większość firm zamawia różnego rodzaju kalendarze swoim pracownikom na kolejny rok. Zazwyczaj są to kalendarze książkowe, gdzie każdy ma swoje notatki pod ręką, ale też kalendarze ścienne czy biurkowe.

Dlaczego kalendarz?

Odpowiedź jest prosta. Kalendarze nigdy nie wychodzą z mody i są aktualne cały rok. Coraz więcej firm przeszło ze swoimi biznesami do sieci, gdzie komunikacja z potencjalnym klientem jest dużo łatwiejsza i szybsza. Nie zmienia to jednak faktu, że tradycyjne gadżety odeszły do przeszłości.

Tradycyjne zapiski

Mimo tego, że są różnego rodzaju urządzenia, które mają nam pomóc zapamiętać daty eventów, zebrań czy spotkań, to mogą one nas zawieść w najmniej odpowiednim momencie. Forma papierowa zawsze będzie uniwersalna, a dzięki zapiskom nieświadomie więcej spraw zapamiętujemy. Osoby z pamięcią fotograficzną są w stanie lepiej zapamiętać notatki pisane odręcznie niż te w przypomnieniu telefonicznym. W czasach marketingu internetowego ten tradycyjny również jest mile widziany. Druk kalendarzy w pomysłowy sposób pozwala na promowanie identyfikacji marki.

Promocja

Klienci dużo bardziej doceniają taki sposób promowania firmy niż tradycyjne broszury, ulotki czy plakaty. Jest praktyczniejszy, dłużej można go używać, zapisując swoje notatki, ważne daty i wydarzenia.

Jaki rodzaj kalendarza wybrać?

Zastanawiasz się, jakie wybrać kalendarze firmowe na 2022 rok od Polskiekalendarze.pl? Swoim pracownikom najlepiej wybrać pakiet kalendarzy, tak by mogli wybrać odpowiedni do swoich potrzeb.

Rodzaje

Na rynku mamy dostępne kalendarze książkowe, biurkowe, plakatowe oraz kartkowe. Warto skonsultować z pracownikami, jaki kalendarz każdy z osobna potrzebuje. Może się okazać, że osoba pracująca w terenie będzie potrzebowała tylko książkowego, bo z takiego najczęściej korzysta, mając go przy sobie. Pracownicy biurowi chwalą sobie kalendarze biurkowe, gdzie mogą szybkim rzutem oka sprawdzić swoje plany na najbliższe godziny i dni.

Indywidualizm

Jeżeli kalendarze mają być dla naszych klientów, warto przemyśleć kwestię indywidualności wybranego projektu i rodzaju kalendarza. Pamiętajmy, że jest to poniekąd nasza wizytówka i rodzaj promocji. Warto dopasować taki kalendarz do grupy naszych odbiorców i klientów.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Prosta myśl, a w relacjach biznesowych niezwykle ważna. Chcemy, aby nasza firma przynosiła zyski i była dobrym partnerem dla innych działających firm, z którymi musimy współpracować. Jednak to klient i jego potrzeby jest naszym wyznacznikiem przyszłych działań. Czasy, kiedy dobry produkt sam się reklamował, są już dawno za nami. Dzisiaj konkurencja nie śpi i trzeba się mocno postarać, by się wybić na tle innych.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie