Rodzajów takiej reklamy jest bardzo dużo. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że dzisiaj gdziekolwiek się nie wybierzemy reklamy czają się na nas na każdym kroku. Dlatego naturalnie samych rodzajów reklamy zewnętrznej musi być sporo, żeby od razu nie zniechęcić konsumenta, a czasami nawet zaciekawić i zachęcić do zakupu.
Na samym początku warto wspomnieć czym w ogóle jest reklama zewnętrzna. Najprościej mówiąc jest to po prostu reklama umieszczona „na zewnątrz” czyli poza miejscem zamieszkania konsumenta. Taką reklamę możemy spotkać wszędzie. Na przykład: na budynkach, rusztowaniu, chodniku, w metrze, na namiocie cyrkowym, czy nawet na latających balonach. Celem takiej reklamy jest w łatwy i szybki sposób dotarcie do potencjalnego klienta, który właśnie przebywa poza swoim domem. Stąd właśnie nazwa zewnętrzna, czyli z angielskiego „outdoor advertising” lub „out-of-home advertising”.
Rodzajów takiej reklamy jest bardzo dużo. Wynika to prawdopodobnie z faktu, że dzisiaj gdziekolwiek się nie wybierzemy reklamy czają się na nas na każdym kroku. Dlatego naturalnie samych rodzajów reklamy zewnętrznej musi być sporo, żeby od razu nie zniechęcić konsumenta, a czasami nawet zaciekawić i zachęcić do zakupu.
Chyba najpopularniejsza forma reklamy. Spotykana prawie wszędzie. Na każdym budynku. Bilbord jest tablicą przeznaczoną do prezentacji plakatu reklamowego. Często jest oświetlany, albo nawet sam świeci dla przyciągnięcia uwagi. Bilbord ma najczęściej wymiary 5,04 x 2,38 m (12 m2).
Reklama bardzo popularna na ulicach większych miast. Ciylight (ang. światło uliczne) jest mała tablicą reklamową zwykle podświetlaną. Często występują w formie wolnostojących słupów na przykład w galeriach handlowych. Najbardziej podatne na działanie tej reklamy są osoby podróżujące środkami transportu miejskiego. Najwięcej świecących tablic jest w metrach.
Reklama dmuchana nazywana dmuchańcem. Jest to mobilny pneumatyczny nośnik reklamowy. Bardzo szybki i prosty w montażu i transporcie. Najczęściej występuje w formie balonu, dmuchanego sterowca, bramy czy namiotu.
Reklama niejednoznacznie określona. Chodź reklamą wieloformatową nazywa się te reklamy, które mają powyżej 100 m² powierzchni. Najczęściej występuje na budynkach i rusztowaniach w formie siatki winylowej lub pełnego winylu.
Partnerem artykułu jest firma ZnajdźReklamę.pl
Komunikat prasowy