Śledzenie przesyłki Allegro – klucz do zadowolenia klientów!

Mateusz Nowak
10.09.2021

Nie można zaprzeczyć, że e-commerce to branża z ogromnym potencjałem. Wielu przedsiębiorców skorzystało z możliwości związanych z Internetem, aby szybko rozwinąć swoją działalność. Ogromna baza klientów oraz dynamicznie rozwijający się rynek sprawia, że dość łatwo podjąć jest pierwsze kroki, jednak pozyskanie zaufania klientów to dość długi i złożony proces.

Intensywna konkurencja na portalach takich jak Allegro sprawia, że trzeba usprawnić zapewnianą przez swój sklep obsługę w jak największym stopniu. Dla klienta liczy się wygoda i satysfakcja z zakupu, które uzależnione są nie tylko od samego przedmiotu, ale i np. jego wysyłki.

Śledzenie przesyłki Allegro i wiele więcej – jaką firmę kurierską warto polecić?

Zadowolenie klienta jest w dużej mierze uzależnione od sprawnej realizacji zamówienia, na którą składa się również dostawa. Przesyłka musi dotrzeć do zamawiającego w sposób szybki, bezpieczny i pozbawiony zbędnych komplikacji, dlatego warto zastanowić się nad wyborem firmy kurierskiej, której powierzy się to zadanie.

Dobrym kandydatem jest GLS, gdyż regularne nadawanie paczek za pośrednictwem tej firmy wiąże się z całkiem sporym zakresem korzyści. Wymienić można tu:

  • śledzenie przesyłki Allegro w czasie rzeczywistym,    
  • cyfrowy podpis odbiorcy dostępny online,
  • dostawę zazwyczaj w następnym dniu roboczym,
  • odpowiedzialność do wysokości wartości towaru (do 6000 zł za paczkę),
  • drugą próbę doręczenia w cenie.
     

Korzyści dla stałych klientów jest jednak o wiele więcej – warto bliżej się z nimi zapoznać na stronie GLS.

Integracja z GLS w ramach ErpBox – co można zyskać?

Wielu sprzedawców obawia się, że proces organizowania dostawy, szczególnie przy dużym nakładzie wysyłek, może okazać się bardzo trudny do sprawnej i pozbawionej pomyłek realizacji. Zadanie to można jednak ułatwić sobie poprzez zastosowanie specjalnego oprogramowania, jakim jest system ErpBox. Integrując ten program z GLS, usprawnienie obsługi sklepu staje się o wiele łatwiejsze i mniej czasochłonne, gdyż jest to wyspecjalizowane narzędzie dla osób działających w branży e-commerce. Śledzenie przesyłki Allegro lub innych serwisów aukcyjnych jeszcze nigdy nie było tak proste – wystarczy połączyć możliwości oferowane przez GLS oraz szeroki zakres funkcji dostępnych w systemie ErpBox. Połączenie to zapewnia sprzedawcom realne korzyści, a mianowicie:

  • automatyczne generowanie druków przewozowych z przypisaniem danych zamówienia     do konkretnego kuriera,
  • tworzenie dokumentacji dla wszystkich zamówień po realizacji,
  • bezpośrednie pobieranie danych o przesyłce z witryn internetowych,    
  • śledzenie bieżącego połączenia paczki za pośrednictwem jej numeru nadawczego.

Jak widać, integracja GLS ErpBox otwiera przed sprzedawcą zupełnie nowe perspektywy, z których zdecydowanie warto skorzystać. Należy także podkreślić, że system ErpBox nieustannie się rozwija i jest wzbogacany o nowe opcje, dlatego korzystając z niego, bez problemu nadąży się nad zmiennym rynkiem w Internecie oraz wzrastającym oczekiwaniom potencjalnych klientów.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie