Wynajem hostess na targi – 3 powody dlaczego warto

Mateusz Nowak
21.09.2021

Obraz hostessy jako jedynie atrakcyjnego dodatku do promowanych produktów stanowi całkowite zniekształcenie faktycznego znaczenia tego zawodu. Wynajęcie profesjonalnej hostessy do obsługi targów czy eventów firmowych okazuje się doskonałą decyzją, wpływającą na efektywną prezentację oferty oraz nawiązanie owocnego kontaktu z kontrahentami. Podajemy zatem 3 główne powody, dla których warto zainwestować w obecność hostessy na targach.

Wynajem hostess – informowanie o ofercie

Fizyczna obecność pracowników danej firmy na targach branżowych wiąże się z koniecznością delegacji, jaka generuje znaczne koszty. Reprezentowanie stoiska firmowego można też powierzyć wynajętej hostessie, która po odpowiednim przygotowaniu będzie w stanie udzielać informacji o profilu działania i asortymencie danego przedsiębiorstwa. Do zadań hostessy na targach należy także dystrybucja materiałów reklamowych w postaci ulotek czy gadżetów. Osoby pracujące jako hostessy przejmują na siebie nawiązywanie kontaktu z osobami odwiedzającymi stoisko, oferując swoją pomoc i odpowiadając na wszelkie pytania. Wynajem hostess staje się zatem świetnym pomysłem na rozpoczęcie rozmowy z wieloma uczestnikami targów i zapisanie w ich świadomości wizerunku firmy.

Hostessy – prestiż i profesjonalny wizerunek

Nie da się przecenić znaczenia pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem. To w tych pierwszych chwilach wyrabia on swoją opinię o prezentowanych mu usługach, mając ograniczony pakiet informacji. Zdobycie jego uwagi i nakłonienie do zakupu okaże się skuteczne jedynie wtedy, gdy wszelkie okoliczności będą świadczyć o rzetelności i profesjonalizmie oferty. Obecność hostessy kreuje taki wizerunek, sprawiając wrażenie wyjątkowości i wyższej jakości niż analogiczne produkty konkurencji.

Zachęcanie do odwiedzenia stoiska

Wynajem hostess obejmuje szeroki zakres usług. Stworzenie kilkuosobowej ekipy do obsługi firmy na targach umożliwia jednoczesne informowanie klientów w punkcie i dystrybucję ulotek, jak również aktywne zachęcanie do odwiedzenia stoiska. Hostessy przechadzają się po całym terenie targu, podejmując próby kontaktu z przechodniami, wręczając im materiały reklamowe i wskazując drogę do punktu informacyjnego danej firmy. Profesjonalizm hostessy wyraża się w łatwości prowadzenia rozmów z nowymi osobami, umiejętności zwięzłego przekazywania informacji, a także w otwartości i szacunku do każdego rozmówcy.

Hostessy

Wśród ofert na wynajem hostessy wyróżnia się pod względem rosnącego zainteresowania tego typu usługami. Licznie organizowane tutaj targi firmowe dają duże możliwości pozyskania nowych klientów. Wprawdzie to od doskonałej jakości samej oferty zależy późniejsze zatrzymanie klienta, jednak wynajem hostess okazuje się najlepszą metodą na zainteresowanie go usługami i nawiązanie pierwszego kontaktu na targach. Usługa z kategorii wynajmu hostessy stanowi specjalizację agencji hostess DNA.

Na stronie hostessa.pl znajdują się wszelkie informacje o najlepszej ofercie na wynajem hostess. Hostessy DNA wykazują się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, doświadczeniem oraz znajomością języków obcych. Stają się skutecznym wsparciem dla realizacji interesów firm podczas targów odbywających się na terenie całej Polski.

Artykuł partnera.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie