Jak usprawnić pracę Twojej firmy?

Jerzy Biernacki
27.05.2021

Prowadzenie biznesu to dziś nie lada wyzwanie, zarówno pod względem logistycznym, jak i strategicznym. Sprawne zarządzanie wszystkimi aspektami działalności gospodarczej może przysparzać trudności, a zgranie wszystkich czynników wykraczać poza nasze możliwości.

Planując założenie działalności lub już posiadając własny biznes, musisz zdawać sobie sprawę, że samodzielne zajęcie się wszystkimi aspektami może hamować rozwój firmy, gdy Ty będziesz marnować swój czas na dopilnowanie każdego szczegółu. Trzeba zatem umieć szukać rozwiązań, które ułatwią i zoptymalizują Twoją pracę. Nie wszystkie zmiany na rynku i wyzwania gospodarcze można przewidzieć, zwłaszcza ostatnie miesiące pokazują, że trzeba być przygotowanym na różne scenariusze i mieć elastyczną głowę. Jednym z najbardziej wrażliwych aspektów jest kontakt z klientem i jego odpowiednia obsługa, na poziomie, który będzie dla wszystkich stron satysfakcjonujący.

Wiele kanałów, wiele problemów

Obsługa klienta odbywa się dziś na wielu różnorodnych płaszczyznach. Bardzo ograniczyły się kontakty bezpośrednie, natomiast pojawiło się mnóstwo kanałów komunikacji na odległość. Z jednej strony daje to naszej firmie wiele szans, z drugiej strony sprawna obsługa wszystkich tych kanałów jest niemal niemożliwa dla jednego człowieka. Emaile, telefony, czaty firmowe, formularze zgłoszeniowe, call center - technologia daje nam dziś mnóstwo możliwości. Jak z nich skorzystać, by maksymalnie zwiększyć potencjał naszej firmy? Dobra obsługa klienta to dziś podstawa działalności, bez względu na branżę, w której działasz. Zajęcie się tym samemu wykracza niestety poza nasze możliwości i kończy się wieloma nieodebranymi telefonami oraz pominiętymi mailami. A to realna starta dla biznesu i wiele utraconych możliwości.

Gdzie szukać skutecznej pomocy?

Z pomocą w takich sytuacjach przychodzi kompleksowe rozwiązanie, jakim jest system Thulium, oferujący całościową obsługę kontaktu z klientami. Jednym z jego filarów jest system obsługi zgłoszeń, który w jednym miejscu zbiera pełen kontakt klientów z Twoja firmą. Prywatne skrzynki nie dają Ci takich możliwości, natomiast w pracy całego zespołu drzemie niesamowity potencjał. Maile trafiają do odpowiednich osób, ale mogą być z łatwością przekazywane. System ticketowy porządkuje pracę i pozwala nad dobry nadzór nad zachodzącymi w danej kwestii procesami. Zgłoszenie ze strony klienta kumulowane jest w formie ticketu i trafia do danego agenta. Dzięki temu system obsługi zgłoszeń ogranicza dublowanie się zadań, pomyłki i chaos, gdy nie wiadomo, kto nad czym pracuje. Przypisanie agenta do danego zadania porządkuje pracę i daje klientowi pewność obsługi. Dzięki awatarowi widać, kto w danym momencie przebywa w danym zgłoszeniu.

Łatwe przekazywanie informacji

System obsługi zgłoszeń oparty o tickety zapewnia klientom Twojej firmy obsługę na odpowiednio wysokim poziomie. Żaden mail od nich nie zostanie pominięty, nawet gdy dany pracownik jest nieobecny w pracy lub musi pilnie zająć się innym tematem. Z łatwością przekażesz pełną historię kontaktu innemu współpracownikowi, a dzięki wglądowi do całości sprawy klient zostanie odpowiednio zaopiekowany.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie